Известие

Collapse
No announcement yet.

Свирене на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    Се едно не си виждал !
    И твоята вие,ама ти не я чуваш,щот си глух
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
      Хахахахах това е добро предложение.Моята започна да свири след премахването на ДПФ и Егера и прибавянето на спортен филтър.Което ме води на мисълта че не свири вследствие на прегряване от ДПФа.С тази свирня се сещам за бакшишите едно време какви свирки си завираха в ауспусите
      Тука за съвсем друго говорим при тебе това е нормално...

      А отностно виенето става точно от много зор от нищо друго, но след загряване на колата трябва да не се чуват щото маслото си обира хлабините... накратно казано това виене на студена е начална фаза на задиране на перките в корпуса на турбото
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Тука за съвсем друго говорим при тебе това е нормално...

        А отностно виенето става точно от много зор от нищо друго, но след загряване на колата трябва да не се чуват щото маслото си обира хлабините... накратно казано това виене на студена е начална фаза на задиране на перките в корпуса на турбото
        И колко продължава това задиране,защото мойта вече 45 000 км/при мен,ама си беше така като я взех/ задира,а една друга вече 75 000 и тя задира
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #64
          мойта и на загрят двигател си се чува виенето - естествено само на място и при вдигане на обороти и рязко пускане на газта - когато турбината все още върти , а двигателя не успява да я заглуши... и отново казвам - така си е от чисто нова и не се е променил шума по никакъв начин от тогава - нито свири повече, нито по-малко
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            И колко продължава това задиране,защото мойта вече 45 000 км/при мен,ама си беше така като я взех/ задира,а една друга вече 75 000 и тя задира
            Това е станало от дисбаланс на оста от прегряване, на турбото, при едни кара малко при други може и да загроби колата... Но гарантирам при смяна на втулки и обслужване на турбото т.е. нежен рециклаж това изчезва и ще се наслаждавате на приятен тих звук на турбото... Лично Мъри с тебе говорих за 530-ката и го свалихме при Реал турбо и после тишина до сега все още е тиха
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              ... Но гарантирам при смяна на втулки и обслужване на турбото т.е. нежен рециклаж това изчезва и ще се наслаждавате на приятен тих звук на турбото...
              Колко пари излиза процедурата и за колко време става?
              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Това е станало от дисбаланс на оста от прегряване, на турбото, при едни кара малко при други може и да загроби колата... Но гарантирам при смяна на втулки и обслужване на турбото т.е. нежен рециклаж това изчезва и ще се наслаждавате на приятен тих звук на турбото... Лично Мъри с тебе говорих за 530-ката и го свалихме при Реал турбо и после тишина до сега все още е тиха
                Искаш да кажеш,че на всички 59-ки 1.9 са им дисбалансирани и прегряти турбините от завода,така ли да разбирам.Какво значи да кара малко-за теб 75 000 км. малко ли са ??????????

                П.С.Да не говорим,че имаме Кросвагон на 220 000 км. с евро 4 мотор,демек като на 159,и на него си му вие турбината,и не е сменявана-някак си не ми се връзват нещата..........................
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                  Колко пари излиза процедурата и за колко време става?

                  Относителна е цената, между 500 и 1000 лв.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                    Колко пари излиза процедурата и за колко време става?
                    в такава начална фаза е към 500-600лв и ти го връщат като чисто ново след 1 ден с 6 мес. гаранция

                    ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Искаш да кажеш,че на всички 59-ки 1.9 са им дисбалансирани и прегряти турбините от завода,така ли да разбирам.Какво значи да кара малко-за теб 75 000 км. малко ли са ??????????

                    П.С.Да не говорим,че имаме Кросвагон на 220 000 км. с евро 4 мотор,демек като на 159,и на него си му вие турбината,и не е сменявана-някак си не ми се връзват нещата..........................
                    Мъри не ми се спори просто споделям... със сигурност това си е проблем и не е нормално и го има при всички печки днешно време... все пак стоков буст на по 1,5 налягане си е сериозно нещо и съм сигурен че доста хора не се съобразяват с това и дават газ кога да е а на турбинката малко време и трябва дали ще е студена да и се дава газ или вече на прегрято масло...

                    Пак казвам ако не ви харчи масло и ако не ви дразни си карайте Всеки си решава за себе си
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Тука за съвсем друго говорим при тебе това е нормално...

                      А отностно виенето става точно от много зор от нищо друго, но след загряване на колата трябва да не се чуват щото маслото си обира хлабините... накратно казано това виене на студена е начална фаза на задиране на перките в корпуса на турбото
                      Как можеш да пишеш такива недомисленици.Недей да объркваш "хората".
                      sigpic
                      Alfa Romeo 159 SW TI-ex
                      Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
                      http://www.facebook.com/VenturaGarage

                      Comment


                      • #71
                        Типична ситуация за форума.

                        Когато ти се дава съвет от натрупан опит - НЕ СМЕНЯЙ или демек НЕ ДАВАЙ пари на вятъра... ти се отговаря не си прав... давай пари на вятъра.

                        Когато ти се казва за нещо друго, но важно, дай пари поправи това или друго... - НЕ МУУУШЕНИЦИ само реклама си правят сервизите...

                        Днешните "хора" ходи ги разбери.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          в такава начална фаза е към 500-600лв и ти го връщат като чисто ново след 1 ден с 6 мес. гаранция

                          ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:09 ----------



                          Мъри не ми се спори просто споделям... със сигурност това си е проблем и не е нормално и го има при всички печки днешно време... все пак стоков буст на по 1,5 налягане си е сериозно нещо и съм сигурен че доста хора не се съобразяват с това и дават газ кога да е а на турбинката малко време и трябва дали ще е студена да и се дава газ или вече на прегрято масло...

                          Пак казвам ако не ви харчи масло и ако не ви дразни си карайте Всеки си решава за себе си
                          На мен па ептен не ми се спори.Искам да ти задам един въпрос-предполагаме че си правя турбината,давам 500-1000 лв.,карам по магистралата,маслото прегрява например и турбината почва пак да вие след 3 дена например-в този случай какво правим.

                          ---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

                          Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
                          Как можеш да пишеш такива недомисленици.Недей да объркваш "хората".
                          Ето ти го и собственика на двете коли за които ти говоря,е едната вече не не негова...................
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Guzzi Покажи съобщение
                            Как можеш да пишеш такива недомисленици.Недей да объркваш "хората".
                            Виенето е нормално така ли хахаха я стига че ставате смешни, казах от какво бобо дори преди време го беше споменавал и той ако искаш правиш ако не караш докато се счупи

                            Ето и линк към мнението му третото мнение

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=42

                            Нали и той говори глупости

                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Типична ситуация за форума.

                            Когато ти се дава съвет от натрупан опит - НЕ СМЕНЯЙ или демек НЕ ДАВАЙ пари на вятъра... ти се отговаря не си прав... давай пари на вятъра.

                            Когато ти се казва за нещо друго, но важно, дай пари поправи това или друго... - НЕ МУУУШЕНИЦИ само реклама си правят сервизите...

                            Днешните "хора" ходи ги разбери.
                            Как сервизи какви реклами бе аз не живея в София че да правя реклами и т.н.

                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            На мен па ептен не ми се спори.Искам да ти задам един въпрос-предполагаме че си правя турбината,давам 500-1000 лв.,карам по магистралата,маслото прегрява например и турбината почва пак да вие след 3 дена например-в този случай какво правим.
                            Аз ти казах на място чухме и бмв-то, ти запали алфата и пак така беше после се посъветвах на място и те казаха така ако искаш карай докрай ако искаш може и сега ремонт направиха го и пълна тишина няма топла няма студена... Колата вече е и продадена но и при новия собс си продължава да е тиха турбината...
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #74
                              Аз пък ще ти кажа, че най-големия сервиз за турбо и турбо принадлежности в България са един от големите клиенти, на компанията, в която работя. Няма да му споменавам името щото всички го знаят, а и да не правя реклама. Познавам се и с майсторите и с босовете. Ходил съм във всичките им филиали из страната да доставям електроника и да договарям други неща. Виждал съм 2-3 годишни автомобили за по 150 бона със свирещи турбини ... Миналата седмица даже в МКар Пловдив гледах странно 640D и си понасвирваше, а беше едва на 17 000км - доставих и имобилайзер. Така, че доайените в този бранш имат същото мнение като колегите от Вентура. А аз на интернет-инженеринг не вярвам особено.
                              Last edited by DiStefano; d.m.y г., 20:31.
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                Виенето е нормално така ли хахаха я стига че ставате смешни, казах от какво бобо дори преди време го беше споменавал и той ако искаш правиш ако не караш докато се счупи

                                Ето и линк към мнението му третото мнение

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=42

                                Нали и той говори глупости



                                Как сервизи какви реклами бе аз не живея в София че да правя реклами и т.н.



                                Аз ти казах на място чухме и бмв-то, ти запали алфата и пак така беше после се посъветвах на място и те казаха така ако искаш карай докрай ако искаш може и сега ремонт направиха го и пълна тишина няма топла няма студена... Колата вече е и продадена но и при новия собс си продължава да е тиха турбината...
                                Давай съвети от личен опит ,недей да казваш какво си чул , кой какво ти е споменал и да ми цитираш чужди мнения защото ти ставаш смешен а не другите.
                                П.П.На колата ми турбината виеше от 0км , към 20000км се усили малко , в момента е на 100000км.Преди колко км. трябваше да я ремонтирам???? Сигурно съм изпуснал срока и съм я преебал безвъзвратно. Жена ми кара BMW 3.0 дизел, на 202000км турбината се разви и на 202001км беше ремонтирана
                                sigpic
                                Alfa Romeo 159 SW TI-ex
                                Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
                                http://www.facebook.com/VenturaGarage

                                Comment

                                Working...
                                X